Serviceärende bostad

Vid akuta fel som inte kan vänta finns journummer i ert trapphus.

Om det uppstått problem eller fel som rör ert boende hos oss skapar du enklast ett serviceärende som inloggad på Mina Sidor. Loggar in gör du enkelt med Bank-ID. Du kan då följa ärendets status samt att du får en återkoppling när ärendet avslutas.

Er anmälan behandlas av vår serviceenhet och åtgärdas så snart som möjligt. Det är bra om du tydligt beskriver felet och fyller i samtliga fält för att vi ska kunna skicka rätt person för åtgärd. Behöver vi kompletterande information kommer vi kontakta er gällande detta.

Serviceärenden kan givetvis även anmälas på telefonnummer 0500 – 41 08 05 (helgfria vardagar 8.00 – 15.00), eller på mailadress:

Vi ber er också att observera att era lämnade uppgifter sparas hos oss och kan, i vissa delar, delas med en av oss utsedd utförare med syfte att rätt information når ut till den person som besöker er. Det är endast nödvändig information som i förekommande fall delas. Exempel på detta är ert namn och era kontaktuppgifter. Uppgifterna lagras av oss under 12 månader för att kunna följa upp eventuella följdfel eller motsvarande. Motsätter ni er detta ber vi er att notera detta i fältet för beskrivning av ärendet.