Felanmälan bostad

Vid akuta fel som inte kan vänta finns journummer i ert trapphus.

Om det uppstått problem eller fel som rör ert boende hos oss gör du enklast en felanmälan här på hemsidan. Du får då en kopia skickad till den mail du anger. Anmälan behandlas av vår serviceenhet och åtgärdas så snart som möjligt. Det är viktigt att ni tydligt beskriver felet och fyller i samtliga fält i formuläret. Detta för att vi ska kunna skicka rätt person direkt.

Felanmälan kan även göras på telefon helgfri vardag 8.00 – 15.00 på telefonnummer 0500 – 41 08 05, eller dygnet runt på mailadress:

Vi ber er också att observera att era lämnade uppgifter sparas hos oss och kan, i vissa delar, delas med en, av oss, utsedd utförare med syfte att rätt information når ut till den person som besöker er. Det är endast nödvändig information som i förekommande fall delas. Exempel på detta är ert namn och era kontaktuppgifter. Uppgifterna lagras av oss under 12 månader för att kunna följa upp eventuella följdfel eller motsvarande. Motsätter ni er detta ber vi er att notera detta i fältet där ni beskriver er felanmälan.








Om ni ej är hemma, får serviceteknikern gå in med huvudnyckel?