Serviceärenden Lokaler

Vid akuta fel ber vi er kontakta er kontaktperson hos oss. Dessa finns angivna under respektive fastighet på vår hemsida om ni inte redan har tillgång till dessa uppgifter.

Vid övriga frågor skapar du enklast ett serviceärende som inloggad på Mina Sidor. Du kan då följa ärendets status samt att du får en återkoppling när ärendet avslutas. (Första gången ni skall logga in kan ni behöva kontakta oss för att vi skall öppna upp er inloggning.)

Du kan också fylla i formuläret nedan, du får då en kopia på din anmälan skickad till den mail du anger.

Er anmälan behandlas av vår serviceenhet och åtgärdas så snart som möjligt. Det är bra om du tydligt beskriver felet och fyller i samtliga fält för att vi ska kunna skicka rätt person för åtgärd. Behöver vi kompletterande information kommer vi kontakta er gällande detta.

Serviceärenden kan givetvis även anmälas på telefonnummer 0500 – 41 08 05 (helgfria vardagar 8.00 – 15.00), eller på mailadress:

Vi ber er också att observera att era lämnade uppgifter sparas hos oss och kan, i vissa delar, delas med en av oss utsedd utförare med syfte att rätt information når ut till den person som besöker er. Det är endast nödvändig information som i förekommande fall delas. Exempel på detta är ert namn och era kontaktuppgifter. Uppgifterna lagras av oss under 12 månader för att kunna följa upp eventuella följdfel eller motsvarande. Motsätter ni er detta ber vi er att notera detta i fältet för beskrivning av ärendet.







Om ni ej är hemma, får serviceteknikern gå in med huvudnyckel?